地瓜

空间内容大都为转载,发现转错后会立刻删除的。如禁止转载

JOKE-R™:

I have fought the good fight.

I have finished the course.

I have kept the faith.

Henceforth there is laid up for me the crown of righteousness, with which the Lord, the righteous judge,will recompense me in that day.

[2 Timothy 4:7-4:8]

当打的仗我打漂亮了。

当行的赛程我行完了。

当守的信仰我守住了。

从今往后自有桂冠为我留着。而这桂冠是我主——那公正的判决者——在最终之日要给我戴上的。

【提摩太后书4:7-4:8】

评论

热度(2911)

  1. 共19人收藏了此图片
只展示最近三个月数据